THE (Times Higher Education) "EMEA Bölgesinde Hibrit ve Çevrimiçi Öğrenme Araçlarının Geleceği Dönüştürme" Başlıklı Webinarı düzenledi.
17 Kasım 2023 | 14:36

Times Higher Education, Eğitimde Geleceği Şekillendiriyor (Webinar)

15 Kasım 2023 tarihinde dünyaca ünlü derecelendirme kuruluşu Times Higher Education (THE), "EMEA Bölgesinde Hibrit ve Çevrimiçi Öğrenme Teslimatının Geleceğini Dönüştürme" başlıklı bir webinar düzenledi. Saat 11:00'de başlayan bu etkinlik, dünya genelinden eğitim uzmanlarını, akademisyenleri ve üniversite temsilcilerini bir araya getirdi. Türkiye'den Gazi Üniversitesi Uluslararası İlişkiler Kurum Koordinatörlüğü, Uluslararası Derecelendirmeler Birimi de bu önemli etkinliğin katılımcıları arasında yer aldı.

Webinar, eğitim alanında dijital dönüşümün hız kazandığı bu dönemde, hibrit ve çevrimiçi öğrenme yöntemlerinin gelecekte nasıl bir rol oynayacağını ele aldı. THE uzmanları, pandemi sürecinin eğitim sistemlerine etkisi ve bu süreçte hibrit ve çevrimiçi öğrenmenin öneminin artışını vurguladı. Ayrıca, bu yeni öğrenme modellerinin öğrenci başarısı ve katılımı üzerindeki etkileri tartışıldı. Üniversitelerin hibrit ve çevrimiçi öğrenme modellerini nasıl uyguladığı ve bu süreçte karşılaştığı zorluklar üzerine değerli bilgiler verildi. Öğrenci ve öğretmenlerin dijital araçlara adaptasyon süreçleri ve bu sürecin eğitim kalitesine etkileri üzerinde duruldu.

Etkinliğin ikinci bölümünde, Avrupa, Orta Doğu ve Afrika (EMEA) bölgesinden diğer üniversitelerin temsilcileri de kendi deneyimlerini paylaştı. Bu bölümde, farklı eğitim sistemlerinde hibrit ve çevrimiçi öğrenmenin nasıl uygulandığı ve bu süreçte karşılaşılan zorluklar üzerine yoğunlaşıldı. Katılımcılar, uluslararası işbirliği ve bilgi paylaşımının bu yeni eğitim döneminde ne kadar önemli olduğunu vurguladılar.

Times Higher Education tarafından düzenlenen bu webinar, eğitimdeki hibrit ve çevrimiçi öğrenme modellerinin geleceğini şekillendirmede önemli bir adım oldu. Etkinlik, katılımcılara, farklı coğrafyalardan gelen perspektifleri dinleme ve global eğitim topluluğu içindeki yerlerini daha iyi anlama fırsatı sundu.

background image